Дежавю по-українськи: бізнес знову відчуває тиск правоохоронців

ТЕ, ЯК ЗАРАЗ ПОВОДЯТЬ СЕБЕ СИЛОВІ СТРУКТУРИ СТОСОВНО БІЗНЕСУ, НЕ ВКЛАДАЄТЬСЯ У ВІДОМЕ ПОНЯТТЯ «ДЕЖАВЮ» (ВІД ФРАНЦ. «DEJAVU» — ВЖЕ БАЧИВ). ЦЕ ФЕНОМЕН, коли В ЛЮДИНИ ВИНИКАЄ ВІДЧУТТЯ, ЩО ДЕСЬ, КОЛИСЬ ВОНА ЩОСЬ СХОЖЕ ВЖЕ БАЧИЛА ТА ПЕРЕЖИВАЛА, АЛЕ НАСПРАВДІ ЦЬОГО В ЇЇ ЖИТТІ НЕ БУЛО. ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ СИНДРОМ ДЕЖАВЮ МАЄ РЕАЛЬНЕ МИНУЛЕ. З УКРАЇНСЬКИМ ЗАБАРВЛЕННЯМ ЦЕ МОЖНА ПЕРЕФРАЗУВАТИ В РЕЦИДИВ 90-х, КОЛИ СВАВІЛЛЯ СИЛОВИКІВ ЗАВДАВАЛО ШКОДИ БІЗНЕСУ, ПІСЛЯ ЯКОЇ ВІН ДОВГО НЕ МІГ ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОРМАЛЬНОГО СТАНУ, ЯКЩО ВЗАГАЛІ ПОВЕРТАВСЯ

Стаття відкрита для передплатників