Принципи показної калькуляції, або Як сконструйована «найкраща мишоловка»

Слова Ральфа У. Емерсона про «кращу мишоловку» вже давно стали притчею, яку багаторазово цитували і політики, і економісти. Загалом Р. У. Емерсон зазвичай знав, що казав. Як філософ і засновник філософської течії так званого «трансценденталізму», в основі якого виведено тезу «натхнення» як рушійної сили, Емерсон також був і економістом, який тривалий час займався фінансами й економікою цілої країни, обіймаючи посаду міністра. У працях філософа цю тезу виведено у вигляді «кращої мишоловки», яка не потребує реклами. Погодьтеся, наскільки співзвучні ці виведені понад 100 років тому постулати із сучасною концепцією Ф. Котляра (Kotler, 2004) про те, що товар, який правильно позиціонується, виготовлений для певної цільової аудиторії, потребує мінімум рекламної підтримки.

Стаття відкрита для передплатників