Розвиток компанії в умовах невизначеності: стартап-підхід до запровадження інновацій

ЩО ТАКЕ ІННОВАЦІЇ? ІНОДІ ЇХ ПЛУТАЮТЬ З ВИНАХОДАМИ, НОВИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ АБО ВВАЖАЮТЬ ПРИВІЛЕЄМ ВЕЛИКИХ КОРПОРАЦІЙ. ВТІМ, ІННОВАЦІЇ — ЦЕ НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА БУДЬ-ЯКОГО БІЗНЕСУ, ПРОДУКТУ АБО ПРОЦЕСУ. ТАКІ ВІДОМІ КОМПАНІЇ, ЯК GOOGLE, FACEBOOK, P & G ВИКОРИСТОВУЮТЬ СИСТЕМНИЙ АБО СТАРТАП-ПІДХІД ДО ІННОВАЦІЙ. ВІН ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО КОМПАНІЯ НЕ ШУКАЄ ОДНЕ РІШЕННЯ, яке СПРАЦЮЄ В УСІ ЧАСИ, А ТЕСТУЄ РІЗНІ РІШЕННЯ І НАМАГАЄТЬСЯ ЗАДІЯТИ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ ЛЮДЕЙ. НАПРИКЛАД, IPHONE СТВОРЮВАВСЯ НЕ ЯК ЄДИНА ІННОВАЦІЯ, А ЯК РЕЗУЛЬТАТ НИЗКИ НОВИХ РОЗРОБОК У ВИРОБНИЦТВІ, ДИЗАЙНІ ТА БІЗНЕСІ. РОЗГЛЯНЕМО, ЩО Ж ТАКЕ ІННОВАЦІЇ, ЯК ВОНИ СТВОРЮЮТЬСЯ, І ПРОЙДЕМО ОСНОВНИМИ ЕТАПАМИ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В КОМПАНІЇ

Стаття відкрита для передплатників